1. Prečo mi prišiel len európsky preukaz poistenca? Čo robiť, ak mi preukaz neprišiel?
V prípade, ak máte elektronický preukaz s čipom, zasielame vám európsky preukaz poistenca. Preukazom poistenca je v tomto prípade občiansky preukaz s čipom. Ak vám preukaz poistenca neprišiel, kontaktujte nás telefonicky na čísle 0850 003 333, alebo emailom na union@union.sk. Do 14 dní od zaevidovania požiadavky vám bude preukaz zaslaný na vami uvedenú adresu.
2. Ako sa prihlásim do online pobočky? Čo robiť, ak mi neprišli prihlasovacie údaje?
Do online pobočky sa prihlásite prostredníctvom prihlasovacích údajov, ktoré vám boli zaslané spolu s preukazom poistenca. Ak nemáte prihlasovacie údaje do online pobočky, môžete sa zaregistrovať na stránke: Union Online Pobočka. Prihlasovacie údaje si môžete vyžiadať aj na počkanie na jednom z našich kontaktných miest.
3. Ako mám platiť zdravotné poistenie? Kde nájdem informácie ohľadom platenia poistného?
Zdravotné odvody sa platia vždy mesiac dozadu, v správne výške, včas a pravidelne každý mesiac. Všetky informácie ohľadom platby verejného zdravotného poistenia ako sú výška preddavkov, spôsob platby a bankové spojenie nájdete na stránke Platenie zdravotného poistenia.
4. Ako môžem uplatniť benefit “Vrátenie doplatkov za lieky pre deti”?
Pre uplatnenie benefitu je potrebné si službu jednorázovo aktivovať v Online pobočke, cez konto dieťaťa. V prípade, že vaše dieťa ešte nemá vytvorené konto v Online pobočke, stačí urobiť jednoduchú registráciu. Po aktivácii sa vám začnú automaticky zarátavať doplatky za lieky a dietetické potraviny, ktoré je potom možné prostredníctvom tlačidla „vyplatiť“ zaslať na vami zvolený účet.