V článku nájdete odpovede na otázky týkajúce sa tém: Zľava na krátkodobé cestovné poistenie, heslo do online pobočky, mobilná aplikácia, 100 EUR na zuby ročne.
1. Ako si môžem uplatniť zľavu 50 % na krátkodobé cestovné poistenie od Unionu?
Zľavu na krátkodobé cestovné poistenie v našej sesterskej Union poisťovni, a.s. je možné uplatniť prostredníctvom online formulára pre krátkodobé cestovné poistenie, kde je potrebné vybrať v treťom kroku v poli “Zľava” možnosť “Poistenec Union ZP”.
Následne sa pri zadaní rodného čísla váš nárok na zľavu overí a zľava sa automaticky odpočíta z ceny poistenia.
2. Čo robiť, ak som zabudol heslo do online pobočky?
V prípade, ak ste zabudli svoje heslo do online pobočky, je potrebné pri prihlásení do online pobočky zakliknúť “Zabudol som heslo”, následne vyplniť potrebné údaje a vytvoriť si nové heslo. V prípade, ak ste zabudli alebo stratili prihlasovacie údaje do online pobočky (heslo aj pin), kontaktujte naše Zákaznícke centrum, nové prihlasovacie údaje vám zašleme poštou do 14 dní alebo navštívte jedno z našich kontaktných miest, kde vám prihlasovacie údaje vytvoríme na počkanie.
3. Ako sa môžem prihlásiť do mobilnej aplikácie Union zdravotnej poisťovne?
Do mobilnej aplikácie sa je potrebné prihlásiť prostredníctvom prihlasovacích údajov, ktoré používate pri prihlásení do online pobočky. Po zadaní IČP a hesla v mobilnej aplikácii vám zašleme SMS kód, pomocou ktorého sa prihlásite do mobilnej aplikácie Union zdravotnej poisťovne. Následne si vytvoríte PIN kód, pomocou ktorého sa budete do aplikácie prihlasovať.
4. Je možné si prostredníctvom vašej mobilnej aplikácie požiadať o príspevok 100 EUR na zuby ročne?
O príspevok 100 EUR na zuby ročne zatiaľ nie je možné požiadať prostredníctvom mobilnej aplikácie. V budúcnosti však plánujeme túto funkcionalitu pridať do mobilnej aplikácie Union zdravotnej poisťovne.