Asistenčné služby
Eurocross Assistance
Dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Profesionálna a odborná pomoc v nečakaných, náročných situáciách.
Kedy môžete využiť asistenčné služby?
Asistenčné služby Eurocross Assistance sú vám k dispozícii dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni a poskytnú vám okamžitú pomoc.
Nárok na asistenčné služby Eurocross Assistance získate, ak u nás uzavriete cestovné poistenie, povinné zmluvné poistenie alebo havarijné poistenie, poistenie majetku, či životné poistenie alebo komerčné zdravotné poistenie pre cudzincov.
Asistenčné služby Eurocross Assistance sú vám k dispozícii v ťažkých zdravotných situáciách, na našich alebo zahraničných cestách, či pri technických haváriách v domácnosti.
Informácie o hlásení škodovej udalosti nájdete v jednotlivých záložkách.
Asistenčné služby poskytujeme prostredníctvom viacerých poskytovateľov. Informácie o všetkých našich poskytovaných asistenčných službách nájdete na stránke Asistenčné služby.
Asistencia
pre cestovateľov a cestovateľky
Asistenčné služby k poisteniu liečebných nákladov v zahraničí sú automaticky súčasťou každého cestovného poistenia do zahraničia.
Ak sa v zahraničí ocitnete v ťažkej situácii v dôsledku úrazu alebo akútnej choroby, ktorá si vyžaduje návštevu lekára alebo prijatie do nemocnice, kontaktuje asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance.
V prípade hospitalizácie je potrebné kontaktovať asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od hospitalizácie.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti Eurocross Assistance sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak v súvislosti s ochorením alebo úrazom potrebujete navštíviť lekára;
- ak je nevyhnutná hospitalizácia v zahraničí;
- ak je potrebný prevoz do vlasti (vrátane prevozu telesných pozostatkov v prípade úmrtia v zahraničí);
- ak nie je možná úhrada nákladov za ošetrenie v hotovosti;
- ak ste stratili alebo vám bola odcudzená batožina alebo cestovný doklad (pas, občiansky preukaz);
- ak potrebujete zabezpečiť komunikáciu v cudzom jazyku;
- ak sa vám pokazilo auto alebo bicykel a nemôžete ďalej pokračovať v ceste (ak ste si tieto služby pripoistili ako samostatné riziko).
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- vysvetlí ako postupovať v prípade konkrétnej škodovej udalosti;
- vyhľadá vhodné zdravotnícke zariadenie;
- v spolupráci s konzultujúcim asistenčným lekárom koordinuje priebeh liečby;
- sprostredkuje komunikáciu s zdravotníckym personálom v príslušnom jazyku;
- vybaví platbu za ošetrenie;
- zorganizuje zdravotnú repatriáciu naspäť domov do vlasti;
- zabezpečí prevoz telesných pozostatkov;
- zabezpečí odtiahnutie auta do servisu, opravu auta alebo bicykla, príp. iné asistenčné služby podľa konkrétnej situácie;
- vyhľadá a sprostredkuje ďalšie potrebné informácie.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Všeobecných poistných podmienkach cestovného poistenia v článku s názvom Asistenčné služby v zahraničí.
Pokazilo sa vám auto, kontaktovali ste asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance, ale aj tak ste museli zaplatiť za poskytnuté služby? Vyplňte tlačivo Oznámenie asistenčnej udalosti a zašlite ho spolu s príslušnými dokladmi na e-mailovú adresu: technical@eurocross.cz
Asistencia
pre motoristov a motoristky
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci s Eurocross Assistance pre motorové vozidlá do 3,5 tony, motocykle, trojkolky a štvorkolky. Tieto služby sú poskytované v krajinách Európy v geografickom zmysle.
Nárok na poskytnutie asistenčných služieb vzniká iba v prípade, že ste bezodkladne po poruche, nehode alebo krádeži kontaktovali asistenčnú spoločnosť.
Pokiaľ si zorganizujete službu vo vlastnej réžii, nemáte nárok na spätné preplatenie nákladov, ktoré vám vznikli.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak dôjde k poruche vozidla, následkom ktorej sa vozidlo stane nepojazdným;
- ak dôjde k takému poškodeniu vozidla, následkom ktorého sa vozidlo stane nepojazdným;
- ak dôjde ku krádeži vozidla.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- zariadi výjazd servisného technika na opravu vozidla na mieste;
- zabezpečí nákup náhradných dielov, ktoré nebude možné zaobstarať na danom mieste a uhradí ich doručenie (cenu náhradných dielov hradí poistený/-ná);
- zariadi odtiahnutie vozidla pri dopravnej nehode alebo poruche;
- zabezpečí úschovu nepojazdného vozidla čo najbližšie k miestu dopravnej nehody;
- zabezpečí ubytovanie, spiatočnú cestu z miesta dopravnej nehody do miesta trvalého bydliska, alebo pokračovanie v ceste do cieľa;
- zabezpečí požičanie náhradného vozidla;
- zariadi zošrotovanie vozidla.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb a výšku jednotlivých limitov pre aktuálne dojednávané produkty stanovujú Osobitné dojednania pre doplnkové poistenie asistenčnej služby alebo sa uvádzajú priamo v poistnej zmluve.
Pokazilo sa vám auto, kontaktovali ste asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance, ale aj tak ste museli zaplatiť za poskytnuté služby? Vyplňte tlačivo Oznámenie asistenčnej udalosti a zašlite ho spolu s príslušnými dokladmi na e-mailovú adresu: technical@eurocross.cz
Asistencia
pre dom, byt, domácnosť
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance pre klientelu, ktorá si poistila dom, byt alebo domácnosť na území Slovenskej republiky.
Nárok na poskytnutie asistenčných služieb vzniká iba v prípade, ak ste poistenú udalosť bezodkladne nahlásili asistenčnej spoločnosti.
Pokiaľ si zorganizujete službu vo vlastnej réžii, nemáte nárok na spätné preplatenie nákladov, ktoré vám vznikli.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak došlo k technickej havárii (napr. porucha práčky, umývačky riadu, chladničky, ...);
- ak ste si zabuchli dvere alebo sa zablokoval zámok na dverách;
- ak je z hygienických dôvodov potrebná dezinsekcia a deratizácia obytných priestorov;
- ak je po poistnej udalosti potrebné zabezpečiť stráženie bytu, domu strážnou službou;
- ak došlo k poruche elektronického spotrebiča a už sa naň nevzťahuje záruka poskytovaná výrobcom alebo predajcom.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- zorganizuje a uhradí výjazd technickej pohotovostnej služby v rámci príslušnej profesie (inštalatér, plynár, elektrikár...)
- zorganizuje a uhradí opravu pokazeného zariadenia;
- zorganizuje a uhradí výjazd zámočníka;
- zorganizuje a uhradí náklady na strážnu službu;
- uhradí náklady na servis elektronických domácich spotrebičov v rámci rozšíreného záručného servisu.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb a výšku jednotlivých limitov pre aktuálne dojednávané produkty stanovujú Osobitné dojednania o asistenčnej službe k poistnému produktu.
Asistencia
pre cudzincov a cudzinky
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance pre cudzincov a cudzinky, ktoré sa poistili prostredníctvom komerčného zdravotného poistenia SIMPLE alebo SAFETY.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom, českom, anglickom, ruskom a ukrajinskom jazyku. Kontaktujte ich:
- telefonicky: +420 2 9633 9603;
- faxom: +420 2 9633 9630;
- e-mailom: expat@eurocross.cz.
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak sa ocitnete v ťažkej situácii ohrozujúcej zdravie v dôsledku úrazu alebo akútnej choroby na území Slovenskej republiky a území schengenského priestoru*.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
Pri poistení SAFETY:
- v prípade potreby hospitalizácie zabezpečí prevoz poisteného do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastní, resp. do krajiny Schengenského priestoru* v ktorej má povolený pobyt.
- zabezpečí prepravu telesných pozostatkov poisteného späť do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastnil, resp. do krajiny schengenského priestoru*, v ktorej mal povolený pobyt.
Pri poistení SIMPLE:
- poskytne informácie o vhodnom zdravotníckom zariadení;
- zabezpečí ošetrenie lekárom;
- vyberie vhodné zdravotnícke zariadenie v prípade potreby hospitalizácie;
- pri hospitalizácii zabezpečí priebežné informovanie sa o zdravotnom stave a kontrolovanie spôsobu a priebehu liečby;
- informuje zdravotnícke zariadenie o spôsobe úhrady nákladov za poskytnutú zdravotnú starostlivosť;
- v prípade potreby hospitalizácie zabezpečí prevoz poisteného do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastní, resp. na územie Slovenskej republiky alebo schengenského priestoru*, v ktorej má povolený pobyt;
- zabezpečí prepravu telesných pozostatkov poisteného späť do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastnil, resp. na územie Slovenskej republiky alebo krajiny schengenského priestoru*, v ktorej mal povolený pobyt.
Pri poistení SAFETY:
- poskytne informácie o vhodnom zdravotníckom zariadení;
- zabezpečí ošetrenie lekárom;
- vyberie vhodné zdravotnícke zariadenie v prípade potreby hospitalizácie;
- pri hospitalizácii zabezpečí priebežné informovanie sa o zdravotnom stave a kontrolovanie spôsobu a priebehu liečby;
- informuje zdravotnícke zariadenie o spôsobe úhrady nákladov za poskytnutú zdravotnú starostlivosť;
- v prípade potreby hospitalizácie zabezpečí prevoz poisteného do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastní, resp. do krajiny schengenského priestoru*, v ktorej má povolený pobyt;
- zabezpečí prepravu telesných pozostatkov poisteného späť do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastnil, resp. do krajiny schengenského priestoru*, v ktorej mal povolený pobyt.
Pri poistení SIMPLE:
- poskytne informácie o vhodnom zdravotníckom zariadení;
- zabezpečí ošetrenie lekárom;
- vyberie vhodné zdravotnícke zariadenie v prípade potreby hospitalizácie;
- pri hospitalizácii zabezpečí priebežné informovanie sa o zdravotnom stave a kontrolovanie spôsobu a priebehu liečby;
- informuje zdravotnícke zariadenie o spôsobe úhrady nákladov za poskytnutú zdravotnú starostlivosť;
- v prípade potreby hospitalizácie zabezpečí prevoz poisteného do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastní, resp. na územie Slovenskej republiky alebo schengenského priestoru*, v ktorej má povolený pobyt;
- zabezpečí prepravu telesných pozostatkov poisteného späť do krajiny, ktorej cestovný doklad vlastnil, resp. na územie Slovenskej republiky alebo krajiny schengenského priestoru*, v ktorej mal povolený pobyt.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb a výšku jednotlivých limitov stanovuje Článok 13 Všeobecných poistných podmienok pre Zdravotné poistenie cudzincov dojednaného poistného produktu.
* Aktualizované krajiny, ktoré patria do schengenského priestoru nájdete na stránkach Ministerstva vnútra SR.
Asistencia
pre deti
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance. Deťom, ktorým, rodičia, opatrovníci alebo iná osoba uzavreli od 1. septembra 2023 Detské poistenie pre nezbedníkov, poskytujeme túto službu zadarmo počas celej doby trvania poistenia.
V rámci týchto asistenčných služieb sa poskytujú telefonické konzultácie s lekárom, ďalšie telefonické informačné služby, nadštandardné služby v súvislosti s hospitalizáciou alebo ošetrením a nadštandardné lekárske ošetrenie.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
- telfonicky: +420 2 9633 9644;
- alebo: +0850 003 333.
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak chcete využiť informačné služby;
- ak potrebujete odvoz do alebo zo zdravotníckeho zariadenia
- ak potrebujete sprevádzanie k lekárovi na kontrolu po hospitalizácii;
- ak potrebujete nadštandardné ubytovanie počas hospitalizácie;
- ak potrebujete nadštandardné ubytovanie príbuzného s poisteným dieťaťom počas hospitalizácie;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť liek na predpis;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť nákup jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- ak potrebujete upratať domácnosť;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za objednanie k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za návštevu lekára u poisteného dieťaťa doma.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu zdravotného stavu, vysvetlí medicínske pojmy, lekárske postupy, laboratórne výsledky, poskytne informácie o liekoch, o očkovaní, o najbližšom lekárovi, lekárni a lekárskej pohotovosti, o taxi s detskou autosedačkou, ako aj o detských centrách, detských organizovaných podujatiach a detských športoviskách;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s prepravou dieťaťa do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nadštandardným ubytovaním dieťaťa počas hospitalizácie;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nadštandardným ubytovaním príbuzného dieťaťa počas hospitalizácie tohto dieťaťa;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom liekov na predpis;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s uprataním domácnosti klienta;
- zorganizuje a uhradí náklady za objednanie dieťaťa k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- zorganizuje a uhradí náklady za návštevu lekára u dieťaťa v domácnosti.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Osobitných dojednaniach o asistenčnej službe k Všeobecným poistným podmienkam pre Detské poistenie pre nezbedníkov.
Asistencia
pre dospelých
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance. Pre klientelu, ktorá si uzavrela životné poistenie Užitočná poistka od 23. októbra 2023 a zároveň si v poistnej zmluve dojednala aj súbor úrazových pripoistení, poskytujeme túto službu zadarmo počas celej doby platenia poistného.
V rámci asistenčných služieb sa poskytujú telefonické konzultácie s lekárom, ďalšie telefonické informačné služby, nadštandardné služby v súvislosti s hospitalizáciou alebo ošetrením či nadštandardné lekárske ošetrenie.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
- telefonicky: +420 2 9633 9644;
- alebo: +0850 003 333.
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak chcete využiť informačné služby;
- ak potrebujete odvoz do alebo zo zdravotníckeho zariadenia
- ak potrebujete nadštandardné ubytovanie počas hospitalizácie;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť liek na predpis;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť nákup jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- ak potrebujete upratať domácnosť;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za objednanie k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za návštevu lekára a/alebo sestričky u vás doma.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu zdravotného stavu, vysvetlí medicínske pojmy, lekárske postupy, laboratórne výsledky, poskytne informácie o liekoch, očkovaní, najbližšom lekárovi, lekárni a lekárskej pohotovosti, o taxi i taxi s detskou autosedačkou;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašou prepravou do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašim nadštandardným ubytovaním počas hospitalizácie;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom liekov na predpis;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s uprataním vašej domácnosti;
- zorganizuje a uhradí náklady za vaše objednanie k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- zorganizuje a uhradí náklady za návštevu lekára a/alebo sestričky u vás v domácnosti.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Osobitných dojednaniach o asistenčnej službe k Všeobecným poistným podmienkam pre Životné poistenie Užitočná poistka.
Asistencia
pre seniorov a seniorky produktu Životné poistenie Generácia Plus
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance. Pre klientov, ktorí si uzavreli Životné poistenie Generácia Plus, poskytujeme tieto služby zadarmo počas celej poistnej doby.
V rámci asistenčných služieb sa poskytujú telefonické konzultácie s lekárom, ďalšie telefonické informačné služby, nadštandardné služby v súvislosti s hospitalizáciou alebo ošetrením či nadštandardné lekárske ošetrenie.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo českom jazyku.
Kontaktujte ich:
- +420 2 9633 9644;
- alebo: +0850 003 333.
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak chcete využiť informačné služby;
- ak potrebujete odvoz do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- ak potrebujete nadštandardné ubytovanie počas hospitalizácie;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť liek na predpis;
- ak potrebujete pomôcť zorganizovať a dopraviť nákup jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- ak potrebujete upratať domácnosť;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za objednanie k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- ak potrebujete zorganizovať a uhradiť poplatok za návštevu lekára a/alebo sestričky u vás doma.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu zdravotného stavu, vysvetlí medicínske pojmy, lekárske postupy, laboratórne výsledky, poskytne informácie o liekoch, očkovaní, najbližšom lekárovi, lekárni a lekárskej pohotovosti, o taxi i taxi s detskou autosedačkou. Tieto informačné služby je možné využiť maximálne 5-krát v priebehu jedného poistného roka;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašou prepravou do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašim nadštandardným ubytovaním počas hospitalizácie;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom liekov na predpis;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s nákupom jedla a/alebo bežných domácich potrieb;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s uprataním vašej domácnosti;
- zorganizuje a uhradí náklady za vaše objednanie k lekárovi na konkrétnu hodinu;
- zorganizuje a uhradí náklady za návštevu lekára a/alebo sestričky u vás v domácnosti.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Osobitných dojednaniach o asistenčnej službe k Všeobecným poistným podmienkam pre Životné poistenie Generácia Plus.
Asistenčné služby pre klientov životného poistenia Senior Istota a UniRisk Senior nájdete na stránke Asistenčné služby životného poistenia Senior Istota a UniRisk Senior.
Užitočné odkazy
Dôležité
dokumenty
Cestovné poistenie
Poistenie motorových vozidiel
Poistenie majetku