Asistenčné služby
Groupama
24 hodín denne, sedem dní v týždni. Profesionálna a odborná pomoc v nečakaných, náročných situáciách.
Kedy môžete využiť asistenčné služby?
Asistenčné služby sú vám k dispozícii 24 hodín denne, sedem dní v týždni a poskytnú vám okamžitú pomoc.
Nárok na asistenčné služby získate, ak ste mali v Groupama* uzavreté cestovné poistenie, povinné zmluvné poistenie alebo havarijné poistenie, či poistenie majetku.
Asistenčné služby poskytujeme prostredníctvom viacerých poskytovateľov. Informácie o všetkých našich poskytovaných asistenčných službách nájdete na stránke Asistenčné služby.
Asistencia
pre cestovateľov
Asistenčné služby k poisteniu liečebných nákladov v zahraničí sú automaticky súčasťou každého cestovného poistenia do zahraničia.
V prípade úrazu, alebo vážnejšieho ochorenia vám odporúčame kontaktovať asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance. V prípade hospitalizácie je potrebné kontaktovať asistenčnú spoločnosť Eurocross Assistance bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od hospitalizácie.
Operátori asistenčnej spoločnosti Eurocross Assistance sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak v súvislosti s ochorením alebo úrazom potrebujete navštíviť lekára;
- ak je nevyhnutná hospitalizácia v zahraničí;
- ak je potrebný prevoz do vlasti (vrátane prevozu telesných pozostatkov v prípade úmrtia v zahraničí);
- ak nie je možná úhrada nákladov za ošetrenie v hotovosti;
- ak ste stratili alebo vám bola odcudzená batožina alebo cestovný doklad (pas, občiansky preukaz);
- ak potrebujete zabezpečiť komunikáciu v cudzom jazyku;
- ak sa vám pokazilo auto a nemôžete pokračovať ďalej v ceste.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- vysvetlí ako postupovať v prípade konkrétnej poistnej udalosti;
- vyhľadá vhodné zdravotnícke zariadenie;
- v spolupráci s konzultujúcim asistenčným lekárom koordinuje priebeh liečby;
- sprostredkuje komunikáciu s lekárskym personálom v príslušnom jazyku;
- vybaví platbu za ošetrenie;
- zorganizuje zdravotnú repatriáciu naspäť domov do vlasti;
- zabezpečí prevoz telesných pozostatkov;
- zabezpečí odtiahnutie do servisu, opravu, príp. iné asistenčné služby podľa konkrétnej situácie;
- vyhľadá a sprostredkuje ďalšie potrebné informácie.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v časti 13 Všeobecných poistných podmienok pre cestovné poistenie.
Asistencia
pre motoristov
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci s Europ Assistance pre osobné automobily a ľahké úžitkové automobily s maximálnym počtom deväť sedadiel (vrátane sedadla vodiča) a maximálnou celkovou hmotnosťou 3 500 kg. Tieto služby sú poskytované v krajinách Európy v geografickom zmysle.
Aby vám boli asistenčné služby poskytnuté, je nevyhnutné bezprostredne po poruche, nehode alebo krádeži kontaktovať asistenčnú spoločnosť Europ Assistance. Operátori asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak dôjde k poruche vozidla, následkom ktorej sa vozidlo stane nepojazdným;
- ak dôjde k defektu;
- ak dôjde k dopravnej nehode, následkom ktorej sa vozidlo stane nepojazdným;
- ak dôjde ku krádeži vozidla.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
Groupama Assistance:
- garancia príjazdu technika do 90 minút pri škodách vzniknutých na území Slovenska od overenia nároku na poskytnutie služby;
- oprava vozidla na mieste – odstránenie poruchy alebo defektu, zaistenie opravy vozidla alebo vyslobodenie späť na vozovku na mieste nehody alebo poruchy;
- odtiahnutie vozidla – v prípade, že vozidlo nie je možné opraviť na mieste nehody/poruchy, asistenčná služba zaistí odťah vozidla a prepravu cestujúcich (maximálne päť osôb) do najbližšieho servisu;
- uschovanie vozidla – zabezpečenie bezpečného uschovania vozidla až do prevzatia vozidla autoservisom;
- služba Geolink – pomôže vám v prípadoch, keď neviete, kde sa presne nachádzate (asistenčná služba vám pošle SMS s linkom vďaka ktorému vás asistenčná služba lokalizuje a vyšle vám na pomoc technika);
- služba Digitálny odťah – asistenčná služba, vloží vašu požiadavku o odťah do systému a vy môžete online sledovať prichádzajúce auto odťahovej služby.
Ak oprava vozidla potrvá dlhšie ako osem hodín, asistenčná služba zaistí:
- ubytovanie pre vodiča a ostatných pasažierov v hoteli strednej kategórie vrátane raňajok, alebo
- prepravu vodiča aj posádky vozidla do miesta bydliska alebo do cieľa cesty prostredníctvom dopravných prostriedkov taxi, vlak II. triedy, alebo náhradné vozidlo kategórie B.
Groupama Assistance Plus:
K havarijnému poisteniu Bezpečná jazda bolo možné dojednať aj službu Groupama Assistance Plus. K službám Groupama Assistance dostanete navyše:
- dobitie batérie/štartovanie cez káble;
- v prípade nedostatku paliva – dovoz paliva na miesto, kde bolo vozidlo vodičom odstavené (cena dovezeného paliva bude hradená klientom);
- v prípade zámeny paliva – odťah vozidla do najbližšieho servisu za účelom vyčerpania nevhodného paliva a s tým spojených nevyhnutných úkonov (úkony vykonané v servise hradí poistený);
- v prípade zabuchnutia kľúčov vo vozidle, ich straty alebo zlomenia, odomknutie vozidla či dovoz náhradných kľúčov;
V prípade krádeže vozidla alebo ak jeho oprava potrvá dlhšie ako osem hodín od škodovej udalosti, asistenčná služba zaistí:
- prepravu vodiča aj posádky vozidla do miesta bydliska alebo do cieľa prostredníctvom dopravných prostriedkov taxi, vlak II. triedy alebo letecky (economy class);
- repatriáciu vozidla – prevoz vozidla zo zahraničia do servisu na Slovensku (maximálne do 500 eur).
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb a výšku jednotlivých limitov pre aktuálne dojednávané produkty stanovujú Osobitné dojednania pre doplnkové poistenie asistenčnej služby alebo sa uvádzajú priamo v poistnej zmluve.
Asistencia
pre dom, byt, domácnosť
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Europ Assistance.
Nárok na poskytnutie asistenčných služieb vzniká iba v prípade, ak ste ju bezodkladne nahlásili asistenčnej spoločnosti. Pokiaľ si zorganizujete službu vo vlastnej réžii, nemáte nárok na spätné preplatenie nákladov, ktoré vám vznikli. Operátori asistenčnej spoločnosti sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak došlo k technickej havárii (napr. porucha práčky, umývačky riadu, chladničky, ...);
- ak ste si zabuchli dvere alebo sa zablokoval zámok na dverách;
- ak došlo k poruche elektronického spotrebiča a už sa naň nevzťahuje záruka poskytovaná výrobcom alebo predajcom.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- zorganizuje a uhradí výjazd technickej pohotovostnej služby v rámci príslušnej profesie (inštalatér, plynár, elektrikár, ...);
- zorganizuje a uhradí opravu pokazeného zariadenia;
- zorganizuje a uhradí výjazd zámočníka;
- zabezpečí opravu spotrebiča do siedmych rokov od jeho kúpy, prípadne odvoz spotrebiča do servisu a v prípade neopraviteľnosti spotrebiča poskytne finančnú kompenzáciu;
- telefonická konzultácia s veterinárom ohľadne zdravotného stavu zvieraťa, liekov alebo špeciálnej diéty.
Ak máte asistenčné služby dojednané pri vašej poistnej zmluve, ich presný rozsah a výšku jednotlivých limitov pre aktuálne dojednávané produkty stanovujú poistné podmienky, ktoré ste dostali spolu s poistnou zmluvou.