Asistenčné služby
Poštovej poisťovne
24 hodín denne, sedem dní v týždni. Profesionálna a odborná pomoc v nečakaných, náročných situáciách.
Kedy môžete využiť asistenčné služby?
Asistenčné služby sú vám k dispozícii 24 hodín denne, sedem dní v týždni a poskytnú vám okamžitú pomoc.
Nárok na asistenčné služby ste získali ak ste uzavreli v bývalej Poštovej poisťovni Poistenie bývania Plus, Poistenie pohrebných nákladov, Kapitálové životné poistenie a Kapitálové životné poistenie Klasik Plus či Investičné životné poistenie.
Asistenčné služby poskytujeme prostredníctvom viacerých poskytovateľov. Informácie o všetkých našich poskytovaných asistenčných službách nájdete na stránke Asistenčné služby.
Asistencia pre domácnosť i nehnuteľnosť
Asistenčné služby Home Assistance zabezpečujeme od. 1. 2. 2024 v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance (pôvodne AWP Solutions ČR a SR, s. r. o., predtým Mondial assistance) pre klientelu, ktorá si dojednala a stále má platné Poistenie bývania Plus.
Ak máte na jednej poistnej zmluve poistenú nehnuteľnosť aj domácnosť, máte nárok na poskytovanie asistenčných služieb k nehnuteľnosti aj asistenčných služieb k domácnosti.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti Eurocross Assistance sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu pri poistení nehnuteľnosti?
- ak chcete požiadať o službu poradcu, pokiaľ sa rozhodnete opravovať, rekonštruovať, či inak stavebne upravovať svoju nehnuteľnosť;
- ak potrebujete pomoc v prípade havarijnej situácie;
- ak potrebujete odomknúť zabuchnuté dvere;
- ak v čase núdzovej prevádzky potrebujete dopravu osôb do miesta náhradného ubytovania a /alebo ochranu nezabezpečenej nehnuteľnosti.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- v rámci služby poradca vyhľadá a poskytne kontaktné údaje na poskytovateľov prác a služieb potrebných pri rekonštrukcii, oprave, či inej stavebnej úprave nehnuteľnosti;
- v prípade havarijnej situácie okamžite zorganizuje vyslanie vhodného poskytovateľa služieb za účelom odstránenia jej príčiny;
- v čase núdzovej prevádzky zorganizuje, zabezpečí a prispeje na úhradu dopravy osôb do miesta náhradného ubytovania vrátane presťahovania nevyhnutných vecí;
- v čase núdzovej prevádzky zabezpečí 24 hodinovú ochranu nezabezpečenej nehnuteľnosti po dobu maximálne 48 hodín;
- zorganizuje a uhradí výjazd zámočníka ak ste si zabuchli dvere.
Pri poistnej zmluve poistenia nehnuteľnosti sú poskytované asistenčné služby k nehnuteľnosti v rozsahu, ktorý upravujú Všeobecné poistné podmienky pre poskytovanie doplnkových asistenčných služieb Home Assistance k nehnuteľnosti (VPP HAN).
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu pri poistení domácnosti?
Pri poistení domácnosti uzavretom od 1. 1. 2015:
- ak chcete využiť informačné služby (konzultácia s lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, informácie o zdravotníckych zariadeniach v SR, informácie o pohotovostných službách na území SR, informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR);
- ak v prípade náhlej hospitalizácie alebo v prípade náhlej hospitalizácie či úmrtia rodinného príslušníka chcete zabezpečiť patrolovanie nehnuteľnosti a/alebo dozor a starostlivosť o domáce zvieratá;
- ak chcete využiť servis domácich spotrebičov.
Pri poistení domácnosti uzavretom do 31. 12. 2014:
- ak chcete využiť informačné služby (konzultácia s lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, informácie o zdravotníckych zariadeniach v SR, informácie o pohotovostných službách na území SR, informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR);
- ak potrebujete odomknúť zabuchnuté dvere;
- ak v prípade náhlej hospitalizácie alebo v prípade náhlej hospitalizácie či úmrtia rodinného príslušníka chcete zabezpečiť patrolovanie nehnuteľnosti a/alebo dozor a starostlivosť o domáce zvieratá;
- ak v prípade úrazu v nehnuteľnosti chcete zabezpečiť dopravu do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- ak v prípade úrazu či akútneho ochorenia chcete zabezpečiť doručenie liekov na predpis.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
Pri poistení domácnosti uzavretom od 1. 1. 2015:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu s všeobecným lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, o zdravotníckych zariadeniach v SR, o pohotovostných službách na území SR a informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR;
- zorganizuje a uhradí náklady za patrolovanie nehnuteľnosti (dohľad nad nehnuteľnosťou, zalievanie kvetín, vyberanie poštovej schránky, vetranie a pod.) jedenkrát denne po dobu maximálne päť dní;
- zorganizuje a uhradí náklady za dozor a starostlivosť o domáce zvieratá trikrát denne po dobu maximálne štyroch dní;
- zorganizuje a uhradí servis domácich spotrebičov.
Pri poistení domácnosti uzavretom do 31. 12. 2014:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu s všeobecným lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, o zdravotníckych zariadeniach v SR, o pohotovostných službách na území SR a informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR;
- zorganizuje a uhradí náklady za patrolovanie nehnuteľnosti (dohľad nad nehnuteľnosťou, zalievanie kvetín, vyberanie poštovej schránky, vetranie a pod.) jedenkrát denne po dobu maximálne päť dní;
- zorganizuje a uhradí náklady za dozor a starostlivosť o domáce zvieratá trikrát denne po dobu maximálne štyroch dní;
- zorganizuje a uhradí náklady za dopravu klienta do alebo zo zdravotníckeho zariadenia v maximálnej vzdialenosti 50 kilometrov;
- zorganizuje a uhradí náklady za doručenie liekov na predpis do miesta poistenia klienta v maximálnej vzdialenosti 50 kilometrov;
- zorganizuje a uhradí výjazd zámočníka.
Pri poistnej zmluve poistenia domácnosti sú poskytované asistenčné a informačné služby k domácnosti v rozsahu, ktorý upravujú príslušné Všeobecné podmienky pre poskytovanie doplnkových asistenčných služieb k domácnosti (VPDAS-D). Podmienky pre poskytovanie asistenčných služieb sú rozdelené podľa doby uzavretia poistnej zmluvy (do 31. 12. 2014 alebo od 1. 1. 2015) v rámci dvoch samostatných Všeobecných podmienok.
Asistencia pre produkty
životného poistenia
Asistenčné služby Domestic Health Services zabezpečujeme od 1. 2. 2024 v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance (pôvodne AWP Solutions ČR a SR, s. r. o., predtým Mondial assistance) pre klientov, ktorí si dojednali a stále majú platné životné poistenie, pri ktorom poistná zmluva odkazuje na poskytovanie týchto asistenčných služieb.
Pri poistnej zmluve životného poistenia, ktorá odkazuje na poskytovanie asistenčných služieb sú poskytované doplnkové služby Domestic Health Services (DHS), ktoré upravujú Všeobecné poistné podmienky pre poskytovanie doplnkových asistenčných služieb DHS k produktom životného poistenia.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti Eurocross Assistace sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak chcete využiť informačné služby (konzultácia s lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, informácie o zdravotníckych zariadeniach v SR, informácie o pohotovostných službách na území SR, informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR);
- ak v prípade akútneho ochorenia alebo úrazu seba alebo blízkej osoby chcete zabezpečiť dopravu do alebo zo zdravotníckeho zariadenia;
- ak v prípade úrazu či akútneho ochorenia seba alebo blízkej osoby chcete zabezpečiť doručenie liekov na predpis do miesta bydliska;
- ak potrebujete zabezpečiť opatrovanie detí do 15 rokov alebo seniorov nad 70 rokov, ak ste náhle hospitalizovaný alebo potrebujete vycestovať v dôsledku úmrtia rodinného príslušníka v priamom príbuzenskom rade.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- v rámci informačných služieb poskytne konzultáciu so všeobecným lekárom, informácie o preventívnej starostlivosti, o zdravotníckych zariadeniach v SR, o pohotovostných službách na území SR a informácie o liečivých prípravkoch dostupných v SR;
- zorganizuje a uhradí náklady za dopravu klienta do alebo zo zdravotníckeho zariadenia v maximálnej vzdialenosti 50 kilometrov;
- zorganizuje a uhradí náklady za doručenie liekov na predpis do miesta poistenia klienta v maximálnej vzdialenosti 50 kilometrov;
- zabezpečí a uhradí náklady na opatrovanie detí do 15 rokov alebo seniorov nad 70 rokov 24 hodín denne, po dobu maximálne štyri dni.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Všeobecných poistných podmienkach pre poskytovanie doplnkových asitenčných služieb DHS k produktom životného poistenia.