Asistenčné služby životného poistenia Senior Istota a UniRisk Senior
Dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni. Profesionálna a odborná pomoc v nečakaných, náročných situáciách.
Kedy môžete využiť asistenčné služby?
Asistenčné služby Eurocross Assistance sú vám k dispozícii dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni a poskytnú vám okamžitú pomoc.
Nárok na asistenčné služby Eurocross Assistance získate, ak u nás uzavriete cestovné poistenie, povinné zmluvné poistenie alebo havarijné poistenie, poistenie majetku, či životné poistenie alebo komerčné zdravotné poistenie pre cudzincov.
Asistenčné služby Eurocross Assistance sú vám k dispozícii v ťažkých zdravotných situáciách, na našich alebo zahraničných cestách, či pri technických haváriách v domácnosti.
Informácie o hlásení škodovej udalosti nájdete v jednotlivých záložkách.
Asistenčné služby poskytujeme prostredníctvom viacerých poskytovateľov. Informácie o všetkých našich poskytovaných asistenčných službách nájdete na stránke Asistenčné služby.
Asistencia
pre seniorov a seniorky
Asistenčné služby zabezpečujeme v spolupráci so spoločnosťou Eurocross Assistance pre klientov, ktorí si dojednali pripoistenie asistenčných služieb v produkte životného poistenia Senior Istota alebo UniRisk Senior.
V rámci tohto pripoistenia sa poskytujú asistenčné služby po hospitalizácii na území Slovenskej republiky a informačné služby, v rámci ktorých sa poskytujú informácie o liečbe, liekoch, vysvetlenie lekárskych pojmov a laboratórnych výsledkov.
Operátori a operátorky asistenčnej spoločnosti Eurocross Assistance sú k dispozícii nepretržite a komunikujú v slovenskom alebo v českom jazyku. Kontaktujte ich:
- +420 2 9633 9645;
- faxom: +420 2 9633 9630;
- e-mailom: travel@eurocross.cz
V akých situáciách treba kontaktovať asistenčnú službu?
- ak potrebujete prepravu do miesta bydliska po vopred neplánovanej hospitalizácii v dôsledku úrazu alebo choroby a strávili ste v nemocnici aspoň jednu polnoc;
- ak potrebujete prepravu na kontrolné vyšetrenie alebo rehabilitáciu po hospitalizácii a späť;
- ak potrebujete zabezpečiť dovoz liekov po hospitalizácii;
- ak potrebujete získať informácie súvisiace s vaším zdravotným stavom z dôvodu jeho zmeny v dôsledku úrazu alebo choroby.
Akú pomoc vám asistenčná služba
poskytne:
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašou prepravou a jednej sprevádzajúcej osoby po prepustení z nemocnice do miesta bydliska alebo na iné dohodnuté miesto v maximálnej vzdialenosti 30 km;
- zorganizuje a uhradí náklady spojené s vašou prepravou a jednej sprevádzajúcej osoby z miesta bydliska alebo iného dohodnutého miesta do zdravotníckeho zariadenia na kontrolu zdravotného stavu alebo na rehabilitáciu a späť (každá cesta maximálne 30 km);
- spôsob prepravy bude zvolený na základe zhodnotenia vášho zdravotného stavu (sanitka, taxislužba alebo zabezpečenie náhradného vodiča);
- zabezpečí dovoz liekov po hospitalizácii, t. j. zorganizuje a uhradí náklady na ich dovoz z najbližšej lekárne od miesta bydliska alebo iného dohodnutého miesta;
- v rámci informačných služieb vysvetlí lekárske pojmy, lekárske postupy, laboratórne výsledky, poskytne informácie o liekoch a ich účinkoch, o pohotovostných službách a o preventívnej starostlivosti na území SR;
- môžete s ňou konzultovať svoj zdravotný stav, pričom vám vysvetlí príznaky ochorenia, zdravotných ťažkostí a príčiny popísaných symptómov;
- informačné služby sú poskytované telefonicky na telefónne číslo aktívne v pevnej alebo mobilnej sieti na území SR, pričom všetky poskytnuté informácie majú výlučne informatívny a odporúčací charakter.
Presný rozsah poskytovaných asistenčných služieb je uvedený v príslušných Osobitných dojednaniach k Všeobecným poistným podmienkam dojednaného produktu Senior Istota alebo UniRisk Senior.