Potrebujete navštíviť zdravotnú poisťovňu, ale obávate sa dlhého čakania v rade? Využite náš rezervačný systém, vďaka ktorému ušetríte svoj čas. „S presnou časenkou si môžete lepšie naplánovať svoj deň, nehovoriac o tom, že stále tu máme pandémiu a mali by sme byť naďalej opatrní a vyhýbať sa zbytočným kontaktom,“ hovorí o výhodách rezervácie Elena Májeková, riaditeľka sekcie zdravotného poistenia v Unione.
Zarezervovať si termín je možné na všetkých našich pobočkách. Stačí vyplniť formulár na webovej stránke https://www.union.sk/union-zp-kontakty. Do formulára sa uvádza aj účel stretnutia. „Zamestnanci kontaktného miesta sa tak vedia na vašu návštevu vopred pripraviť, preštudovať si prípadnú dokumentáciu a tým zefektívniť vybavovanie akejkoľvek požiadavky,“ vysvetľuje hovorkyňa Beáta Dupaľová Ksenzsighová.
O rezervovaní termínu budete informovaní SMS správou a navyše dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom aj pripomienku. Návštevu pobočky je možné zrušiť 2 hodiny vopred. Táto služba je k dispozícii ako pre zdravotnú, tak i pre komerčnú poisťovňu Union – takže si môžete v rámci jednej návštevy napríklad vybaviť žiadosť o preplatenie dentálnej hygieny a zároveň si poistiť svoju domácnosť. Ako klienti oboch poisťovní navyše so zaujímavou zľavou.
Prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov v Unione a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke v Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu. „Spätná väzba bola veľmi pozitívna a keď potom navyše prišla pandémia, ukázalo sa, že ide o výborný nápad. My sme totiž mali naše pobočky otvorené po celý čas a tak klienti, ktorí sa báli nákazy, veľmi ocenili možnosť vyhnúť sa radom,“ uzatvára E. Májeková.