KLIENTSKA ZÓNA
MÔJ UNION
Nové zmluvy na jednom mieste. Rýchla a jednoduchá elektronická komunikácia. Cenové zľavy a zrýchlený nákup ďalšieho poistenia.
Kam ďalej?
Čo je klientska zóna Môj Union?
Môj Union je klientska zóna komerčnej Union poisťovne, a. s. Je to šikovný digitálny nástroj na správnu vlastných poistiek a na zrýchlený nákup ďalšieho poistenia.
V klientskej zóne Môj Union získate online prístup ku svojim novým zmluvám motorového poistenia, celoročného cestovného poistenia a poistenia majetku, dokumentom, ktoré sa ich týkajú či k prehľadu a stavu škodových udalostí.
Spustením klientskej zóny Môj Union vás budeme za nákup poistenia odmeňovať. Kúpou ďalšieho poistného produktu motorového, celoročného cestovného poistenia alebo poistenia majetku od nás dostanete zľavu 7 percent nielen na tento nákup, ale aj na všetky ďalšie nákupy týchto produktov. Táto zľava sa navyše dá kombinovať so zľavou pre poistencov Union zdravotnej poisťovne.
Klientska zóna Môj Union slúži klientele, ktorá si kúpila motorové poistenie s názvom UniMotor, celoročné cestovné poistenie s názvom UniTrave alebo poistenie majetku UniDom Plus.
Pozrite si, ako vyzerá klientska zóna Môj Union:
Výhody klientskej zóny Môj Union
Používaním klientskej zóny Môj Union získate:
- online prístup k poistným zmluvám motorového poistenia s názvom UniMotor, celoročného cestovného poistenia s názvom UniTravel a poistenia majetku UniDom Plus zakúpeného prostredníctvom nášho webu, na našej pobočke alebo cez call centrum;
- prístup ku všetkým zmluvným dokumentom s možnosťou ich stiahnutia;
- kedykoľvek na stiahnutie zelenú kartu k povinnému zmluvnému poisteniu alebo asistenčnú kartu k celoročnému cestovnému poisteniu;
- online prehľad škodových udalostí (stav aktívnych aj zoznam ukončených);
- pohodlné platby viacerými spôsobmi;
- prehľad čakajúcich platieb aj históriu zrealizovaných platieb;
- zjednodušený a zrýchlený nákup ďalšieho motorového, majetkového a celoročného cestovného poistenia;
- zľavu 7 % na ďalší produkt motorového, celoročného cestovného poistenia alebo poistenia majetku;
- rovnaké pohodlie z počítača, mobilu či tabletu.
Registrácia a prihlásenie do klientskej zóny Môj Union
Ako sa zaregistrovať
Do klientskej zóny Môj Union získa prístup naša klientela s motorovým poistením s názvom UniMotor a celoročným cestovným poistením s názvom UniTravel a poistením majetku UniDom Plus.
Ako prebieha registrácia:
V prvom kroku budeme potrebovať pre overenie vaše rodné číslo alebo IČO, číslo zmluvy a telefónne číslo s emailom, ktoré ste uviedli na zmluve. Na tento email vám pošleme overovací kód.
V druhom kroku si zvolíte svoje registračné údaje: email a heslo, ktoré budete používať pri prihlasovaní.
Ako sa prihlásiť
Pre prihlásenie do klientskej zóny Môj Union budete potrebovať údaje, ktoré ste si zvolili pri registrácii:
- prihlasovací mail a
- heslo.
Klientsku zónu Môj union pre vás budeme stále zlepšovať
Na klientskej zóne Môj Union naďalej pracujeme. Už onedlho sa môžete tešiť na:
- online hlásenie škodových udalostí priamo v klientskej zóne Môj Union;
- rozšírenie zľavy 7 % o ďalše produkty - poistenie onkologických chorôb;
- možnosť upravovať údaje priamo v klientskej zóne Môj Union.
Najčastejšie otázky
Môj Union je klientska zóna komerčnej Union poisťovne, a. s. Je to šikovný digitálny nástroj na správnu vlastných poistiek a zrýchlený nákup ďalšieho poistenia.
V klientskej zóne Môj Union získate pohodlný prístup cez počítač, mobil alebo tablet ku svojim poistkám a ich dokumentom.
Zaplatiť poistné budete môcť rýchlo, jednoducho a spôsobom, ktorý vám vyhovuje.
Rovnako rýchlo môžete nahlásiť škodovú udalosť a sledovať jej stav.
Ďalší nákup motorového a celoročného cestovného poistenia budete mať zjednodušený o predvyplnenie vašich údajov a navyše so zľavou 7 percent.
Do klientskej zóny Môj Union posielame mail s pozvánkou na registráciu klientom s motorovým poistením s názvom UniMotor, celoročným cestovným poistením s názvom Unitravel a poistením majetku UniDom Plus.
Pre registráciu budete potrebovať číslo poistky, telefónne číslo, ktoré ste uviedli za zmluve, rodné číslo alebo IČO a prístup k mailu, ktorý ste uviedli na zmluve. Na tento email vám pošleme overovací kód.
Po overení zaslaným kódom si zvolíte email a heslo, ktoré budete používať pri prihlasovaní.
Klientska zóna Môj Union slúži iba klientele, ktorá si zakúpi motorové poistenie s názvom UniMotor, celoročné cestovné poistenie s názvom UniTravel a poistenie majetku UniDom Plus.
Klientela s inými poistnými produktami alebo s motorovým, celoročným poistením a poistením majetku bez názvov UniMotor, UniTravel a UniDom Plus, svoje zmluvy v klientskej zóne Môj Unoin nevidí. Preto jej pozvánku na registráciu neposielame.
V prípade, že vám nebol doručený mail s pozvánkou do klientskej zóny Môj Union, prosím, kontaktujte call centrum.
Mail s pozvánkou na registráciu posielame klientele s motorovým poistením s názvom UniMotor, celoročným cestovným poistením s názvom UniTravel a poistením majetku s názvom UniDom Plus.
Do klientskej zóny Môj Union sa môže prihlásiť iba klientela, ktorá sa do klientskej zóny zaregistrovala. Pozývací mail pre registráciu posielame všetkým klientom a klientkam s motorovým poistením s názvom UniMotor a celoročným cestovným poistením s názvom UniTravel a poistením majetku UniDom Plus.
Pre prihlásenie slúži mail a heslo, ktoré ste si zvolili pri registrácii.
Ak ste si zakúpili motorové poistenie s názvom UniMotor celoročné cestovné poistenie s názvom UniTravel alebo poistenie majetku s názvom UniDom Plus automaticky od nás dostanete zľavu 7 percent na ďalší produkt motorového, celoročného cestovného alebo majetkového poistenia a na všetky ďalšie nákupy týchto produktov.
To znamená, že ak ste si zakúpili motorové poistenie, zľava 7 percent bude platiť pre produkt celoročného cestovného poistenia a poistenia majetku.
Od momentu, keď u nás budete mať druhý poistný produkt, zľava 7 percent bude platiť aj na všetky ďalšie nákupy týchto produktov.
Táto zľava sa dá kombinovať so zľavou pre poistencov Union zdravotnej poisťovne, pričom stačí mať podanú prihlášku na zmenu poisťovne.
Zľava 7 percent vám bude poskytnutá automaticky po vyplnení vašich údajov.
Zľava 7 percent platí na ďalší produkt motorového alebo celoročného poistenia.
To znamená, že ak ste si zakúpili motorové poistenie, zľava 7 percent bude platiť pre produkt celoročného cestovného poistenia.
Od chvíle, keď u nás budete mať druhý poistný produkt, zľava 7 percent bude platiť aj na všetky ďalšie nákupy týchto produktov.
Táto zľava sa dá kombinovať so zľavou pre poistencov Union zdravotnej poisťovne, pričom stačí mať podanú prihlášku na zmenu poisťovne.
Poistencom Union zdravotnej poisťovne alebo každému, kto si do Union zdravotnej poisťovne podá zmenovú prihlášku, dáme extra zľavy na komerčné poistenie. Zľavu od nás dostanete automaticky po zadaní rodného čísla alebo čísla prihlášky.
V motorovom poistení a poistení majetku dostanete zľavu 5 percent a v Celoročnom cestovnom poistení až 20 percent.
Táto zľava sa dá kombinovať so zľavou 7 percent za ďalší produkt.
Zľava 7 percent za ďalší produkt sa dá kombinovať so zľavou pre poistencov Union zdravotnej poisťovne.
Nákupom ďalšieho motorového alebo celoročného cestovného poistenia cez klientsku zónu Môj Union ušetríte čas aj peniaze.
Všetky údaje, ktoré už o vás vieme z predchádzajúceho poistenie, nebudete musieť vypĺňať. Formulár už bude predvyplnený. V prípade potreby ich budete môcť samozrejme upraviť.
Navyše vám automaticky dáme zľavu 7 percent, ktorá platí na ďalší produkt motorového, celoročného cestovného poistenia a poistenia majetku.
To znamená, že ak ste si zakúpili motorové poistenie, zľava 7 percent bude platiť pre produkt celoročného cestovného poistenia aj poistenia majetku.
Od chvíle, keď u nás budete mať druhý poistný produkt, zľava 7 percent bude platiť aj na všetky ďalšie nákupy týchto produktov.
V klientskej zóne Môj Union získate nonstop online prístup k zelenej karte pri povinnom zmluvnom poistení alebo k asistenčnej karte k celoročnému cestovnému poisteniu s možnosťou si stiahnutia dokumentov.
Nájdete ich v rýchlych akciách v prehľade vašich poistení hneď po prihlásení sa do klientskej zóny Môj Union alebo priamo v detaile vášho poistenia.
Škodovú udalosť nám najrýchlejšie nahlásite online. Môžete tak urobiť kedykoľvek, teda 24 hodín denne.
Viac informácií nájdete na stránke Hlásenie škodovej udalosti.
V klientskej zóne Môj Union môžete sledovať stav škodovej udalosti pohodlne online.
V detaile škodovej udalosti nájdete všetky informácie ku škodovej udalosti aj prehľad o dokumentoch, ktoré ste nám už doložili a ktoré chýbajú.
V klientskej zóne Môj Union v detaile škodovej udalosti nájdete prehľad dodaných aj chýbajúcich dokumentov. Z tohto miesta nám ich môžete pohodlne poslať.
V klientskej zóne Môj Union nájdete pri všetkých údajoch, ktoré možno zmeniť, informáciu, ako ich doplniť alebo aktualizovať.