Ak ste používateľom Gmailu, je možné že e-mail s dokumentmi k poistke skončil v jednej z kategórií správ: Reklamy, alebo Automatické. Toto usporiadanie pošty sa primárne opiera o automatické triedenie e-mailov a ich okamžitý presun na konkrétnu kartu. Tento proces automatizácie, nie je zďaleka stopercentný a i napriek všetkej našej snahe ho nevieme ovplyvniť.
Ako Gmail kategorizuje doručenú poštu?
Usporiadanie pozostáva z 5 kategórií:
- Hlavné: tu sa nachádzajú prioritné e-maily, vaše osobné konverzácie a správy od rodiny, priateľov a kontaktov, ktoré sa nezobrazujú v iných priečinkoch. Sú tu tiež správy označené s hviezdičkou, ak si to nenastavíte inak.
- Siete: e-maily zo sociálnych sietí a pod. médií (napr. Facebook, LinkedIn, Twitter, WordPress, Google+,…).
- Reklamy: miesto kde sa zhromažďujú všetky marketingové, ponukové a propagačné e-maily. Práve v tejto záložke pravdepodobne nájdete e-mail od nás.
- Automatické: tu sa zhromažďujú všetky automaticky generované osobné aktualizácie vrátane faktúr, príjmových dokladov, potvrdení, rezervácií a výpisov.
- Fóra: správy zo všetkých fór.
Viac informácií o nastaveniach Gmail kariet a štitkov nájdete tu.
Postup ako nájsť e-mail s poistkou:
Ak ste nenašli e-mail s dokumentmi v žiadnej z uvedených kategórií, je možné, že sa dostal do schránky s nevyžiadanou poštou, tzv. SPAMom. Niektoré e-mailové servery (napr. gmail.com, azet.sk, zoznam.sk) často umiestňujú automatické odpovede do SPAM priečinku. Jednoduchým označením správy, že nejde o SPAM viete e-mailovú správu presunúť do priečinku „Doručená pošta“.
Nenašli ste e-mail po kontrole všetkých priečinkov v doručenej pošte?
Kontaktujte naše Zákaznícke centrum na tel. č. 0850 00 33 33 alebo e-mailom na union@union.sk a požiadajte o opätovné zaslanie dokumentov. Náš pracovník s vami overí správnosť e-mailovej adresy a dokumenty pošle znova.