Ak používate Gmail, je možné, že email k poistke nájdete pod novým usporiadaním doručenej pošty. Google v službe Gmail ešte v polovici roka 2013 zaviedol novú automatickú kategorizáciu doručených správ. Aj napriek tomu, že to bolo pomerne dávno, o tejto zmene stále nevie mnoho ľudí. Je to hlavne z dôvodu, že Google zavádza túto úpravu postupne, nie naraz pre všetkých používateľov.
E-mail s poistkou nemám v doručenej pošte
Ak ste si u nás uzatvorili poistenie online a nenašli ste potvrdzujúci e-mail s dokumentmi v doručenej pošte, s najväčšou pravdepodobnosťou Vám ju Gmail zaradil do jednej z nových kategórií: Propagácie, alebo Aktualizácie.
Ak máte pôvodný vzhľad Gmail-u a nemáte v hornej lište nové záložky Hlavné / Sociálne siete / Propagácie / Aktualizácie, e-mail s poistkou by ste mali nájsť v ľavom menu v záložke Propagácie, prípadne Aktualizácie.
Ak už využívate nový vzhľad Gmail-u, náš e-mail nájdete takto:
1. V záložke Propagácie alebo Aktualizácie Vám Gmail signalizuje novú poštu.
2. Kliknite na záložku Propagácie alebo Aktualizácie a otvorte si e-mail s poistkou od odosielateľa union.
Viac o automatickom zaraďovaní pošty do záložiek v službe Gmail si môžete prečítať TU, alebo si pozrite nasledujúce video (video je v anglickom jazyku).
E-mail s poistkou nie je ani v ostatných kategóriách
- skontrolujte si priečinok na Spam,
- alebo kontaktujte naše Zákaznícke centrum na tel. č. 0850 00 33 33 alebo e-mailom na union@union.sk a požiadajte o opätovné zaslanie dokumentov. Náš pracovník s vami overí správnosť e-mailovej adresy a dokumenty pošle znova.