Zdieľať

Meníme ponuku podcastov k lepšiemu: Spustili sme novú sériu o správnych rozhodnutiach

podcast Zdravý rozum o cestovaní
Ako naozaj bezpečne používať digitálne technológie či ako si zvoliť svoju prvú hypotéku? Odpovede na témy, pri ktorých sa zíde zdravý rozum, ponúka naša praktická podcastová novinka.
podcast Zdravý rozum o cestovaní

Portfólio podcastov Union zdravotnej poisťovne a Union poisťovne je bohatšie o formát, ktorý má poslucháčom priblížiť rôzne témy finančnej či právnej gramotnosti. Podcast Zdravý rozum, ktorý dopĺňa úspešné sesterské projekty Zdravé reči a Zdravá duša, má za sebou už štyri diely a v budúcnosti prinesie rozhovory s odbornou verejnosťou aj o kúpe nehnuteľnosti, právach zamestnancov a zamestnankýň alebo o dôchodkoch.

Na ceste k novému podcastu Union motivovala rastúca priazeň poslucháčok a poslucháčov, keďže rozhovory o zdraví a prevencii zaznamenali už rekordných 630-tisíc stiahnutí. „Stimulovala nás však aj akási rastúca túžba po tom, aby ľudia nezabúdali na starý dobrý zdravý rozum. V dnešnej dobe pretlaku informácií, z ktorých mnohé môžu byť nepravdivé až škodlivé, nám prišlo vhod „zásobovať“ našich poistencov a poistenky aj poznatkami z oblasti financií a práva. Jednoducho informácie, ktoré vám môžu uľahčiť riešenie rôznych situácií, ktoré prináša život,“ vysvetľuje za Union riaditeľ marketingu Marek Mikle. „Samozrejme, fanúšikovia podcastov majú stále k dispozícii aj desiatky našich podcastov o zdravom životnom štýle a duševnom zdraví. Všetky rozhovory sme pripravili v spolupráci so špičkovými odborníkmi a vďaka početným reakciám na sociálnych sieťach vieme, že naše podcasty ľuďom mnohokrát pomohli zorientovať sa v témach určitých diagnóz, ich liečby či prevencie.“

Prevencia je namieste aj pri témach, na ktoré môže mať vplyv zdravý rozum. Zastrešujeme zdravotnú aj komerčnú poisťovňu, publikujeme na svojej webstránke či sociálnych sieťach príspevky a blogy, ako všeobecne nepríjemným situáciám predchádzať. „Téme výberu vhodného cestovného poistenia sme venovali preto aj v jednej z prvých epizód Zdravého rozumu, pričom našim poistencom a poistenkám radila skúsená a známa cestovateľka Anna Onderková. S poslucháčmi a poslucháčkami sa čoskoro pozrieme aj na pracovné právo, výplatné pásky či pravidlá cestnej premávky. Nie vždy má človek po ruke odborníka, s ktorým sa o špecifických témach môže poradiť, preto často hľadá informácie na internete, kde však nemusí vždy nájsť kvalitný obsah a problematika nie je vysvetlená „ľudskou rečou“. Náš podcast Zdravý rozum to môže ľahko a hravo vyriešiť,“ avizuje hovorkyňa Kristína Baluchová.

Zaujímavosťou je, že predošlé série našich podcastov oslovili najmä ženy vo veku 28 až 34 rokov. V štatistikách počúvanosti Zdravých rečí išlo o 74 percent, čo potvrdzuje zvýšený záujem o zdravie zo strany mladých žien. „Veríme, že životy meníme k lepšiemu aj ponukou nových podcastov a že Zdravý rozum si obľúbia aj muži. V prípade návrhov tém nás poslucháči môžu pokojne kontaktovať,“ uzatvára Baluchová. Podcasty Zdravý rozum sú už dostupné na všetkých streamovacích platformách či na našej webstránke.

Martina Harsanyiova

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.