Naša klientela sa môže tešiť z novej pobočky v centre Trenčína.Vynovili sme kontaktné miesto s cieľom ponúknuť zákazníkom a zákazníčkam väčší komfort ajrýchlejšie spracovanie ich požiadaviek.
„Našich klientov od dnes vítame v moderných priestoroch a veríme, že im tak spríjemníme chvíle počas riešenia ich otázok či dojednávania poistení. V Unione ostávame klientom k dispozícii aj naživo, nechceme komunikáciu s našimi zákazníkmi posúvať len do online priestoru. Aj preto ostávame na rozdiel od konkurencie otvorení päť dní v týždni,“ vysvetľuje Richard Stránsky, riaditeľ siete zákazníckych centier Unionu.
V Trenčíne pribudla Unionu aj nová pracovná sila. „Sme radi, že náš tím posilní ďalšia kolegyňa, vďaka ktorej budeme schopní spracovávať žiadosti našich klientov rýchlejšie a efektívnejšie.“
Nové kontaktné miesto sme otvorili v utorok, 26. marca 2024. Pre klientelu sme pripravili aj takzvaný „deň zdravia“. V spolupráci s Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v Trenčíne si naša klientela mohla dať zmerať krvný tlak či cholesterol a odkonzultovať výsledky vyšetrení s odborníkmi a odborníčkami. Návštevníci tiež získali pri tejto príležitosti malý darček.
„Komunikácia s našimi zákazníkmi je pre nás kľúčová. Sme tu práve pre našich klientov a ich spätná väzba nás častokrát motivuje zmeniť niektoré procesy či vymyslieť nové produkty. Rovnako sa snažíme k starostlivosti o zákazníkov pristupovať proaktívne. Poistenci Union zdravotnej poisťovne majú pri poistení majetku, áut či cestovania zľavy, navyše je pre nich efektívne mať všetko pod jednou strechou. Stále platí, že sme klientom v prípade akýchkoľvek otázok či žiadostí kedykoľvek k dispozícii,“ uzatvára za Union Richard Stránsky.