Pani Lívia bola na materskej dovolenke, keď sa to stalo – išla otvoriť poštárke vchod do bytového domu a svoje vlastné dvere zabuchla. Dieťa, ktoré spalo vnútri bytu, tak ostalo samé. Šťastím bolo, že mala vo vrecku mobil. Vygooglila si zámočníka a kým sa syn zobudil, bola už pri ňom. Až na druhý deň jej napadlo, že túto službu nemusela platiť z vlastných peňazí.
„Naša klientka nám poslala faktúru od zámočníka a keďže mala poistenie domácnosti, úhradu sme jej preplatili,“ dáva návod na to, ako ušetriť, hovorkyňa Beáta Dupaľová Ksenzsighová. Ako ďalej hovorí, v podstate nikto si v čase, kedy dôjde k poistenej udalosti, nepamätá číslo poistnej zmluvy alebo telefónny kontakt na asistenčnú službu.
„Všetkým našim klientom odporúčame, aby si toto číslo uložili do mobilu. Keď sa niečo stane, hneď majú k dispozícii „priateľa na telefóne“, dodáva.
Naše poistenie nehnuteľnosti a domácnosti je jednoduché a zrozumiteľné
Vyskladajte si ho podľa svojich potrieb online za pár minút. Zľava 5 % na online Poistenie nehnuteľnosti a Poistenie domácnosti pre poistencov Union zdravotnej poisťovne.
Asistenčná služba dokáže aj nemožné
Príbeh na ktorú sa nezabúda má zas klient Michal. „Dostal defekt na bicykli, a pretože sa jeden náš partner práve vracal po rovnakej trase s 18-tonovým odťahovým vozidlom, klientov bicykel pripevnil na plošinu tohto obrovského stroja a pána Michala odviezol do hotela,“ uvádza Petr David, zástupca z Eurocross Assitance, ktorý zabezpečuje pre Union asistenčné služby.
No a do tretice skúsenosť klientky, ktorá počas povodní nahlásila vytopený byt. Najskôr to vyzeralo, že pani býva na prízemí a počas nedávnych záplav jej do bytu našla voda. V skutočnosti to bolo presne naopak – klientka Unionu bývala na ostatnom, štvrtom poschodí, a voda jej natiekla do bytu cez strechu.
„Chvíľu trvalo, kým sa nedorozumenie vysvetlilo. Nakoniec sme teda organizovali „výškové práce“, aby sme zachránili vytopený byt,“ hovorí Petr David z Eurocross Assitance.
S čím vám asistenčné služby pomôžu?
Zoznam je bohatý a obrátiť sa na asistenciu so žiadosťou o pomoc, môžete so širokým spektrom problémov. V rámci poistenia UniDom plus majú klienti od Union zadarmo asistenčné služby v prípadoch:
Technická havária (limit 200 eur):
- Zabezpečíme a uhradíme výjazd + opravy na odstránenie príčiny havárie/škôd alebo uvedenie predmetu poistenia do pôvodného stavu (pomoc inštalatéra, elektrikára, plynára, pokrývača, sklenára, pri čistení zaneseného potrubia a pomoc kúrenára.
Zablokovanie zámkov, zabuchnutie dverí (limit 200 eur):
- Ak nie je možné otvoriť vchodové dvere od poisteného domu/bytu kvôli strate, zabuchnutiu, zlomeniu kľúča alebo poškodeniu zámku, vtedy zabezpečíme a uhradíme výjazd zámočníka a následné práce na otvorenie dverí a zaistenie ich funkčnosti, vrátane prípadnej výmeny zámku a drobného materiálu.
Dezinsekcia a deratizácia (limit 200 eur):
- Ak je na mieste poistenia potrebné vykonať akútnu dezinsekciu alebo deratizáciu z hygienických a bezpečnostných dôvodov, vtedy zabezpečíme a uhradíme výjazd deratizéra alebo dezinsektora na miesto poistenia a práce potrebné na dezinsekciu, dezinfekciu a deratizáciu, vrátane drobného materiálu.
Stráženie miesta poistenia (limit 200 eur):
- Ak je po poistnej udalosti potrebné zabezpečiť miesto poistenia strážnou službou, zabezpečíme a uhradíme náklady na strážnu službu, ktorá bude miesto poistenia strážiť.
Rozšírený záručný servis domácich spotrebičov (limit 200 eur):
- Ak je po poistnej udalosti potrebné zabezpečiť miesto poistenia strážnou službou, zabezpečíme a uhradíme náklady na strážnu službu, ktorá bude miesto poistenia strážiť.
- pozáručný servis spotrebičov až 7 rokov;
- uhradíme náklady na opravu poruchy alebo cenu (ak sa spotrebič nedá opraviť alebo je úplne zničený) uvedených elektronických domácich spotrebičov a predmetov spotrebnej elektroniky v rovnakej alebo porovnateľnej kvalite: chladnička, mraznička, kombinovaná chladnička s mrazničkou, elektrický alebo indukčný sporák, digestor, práčka, sušička, kombinovaná práčka so sušičkou, umývačka riadu, vstavaná elektrická/teplovzdušná rúra, vstavaná mikrovlnná rúra, centrálny vysávač, televízor, satelitný prijímač vrátane satelitnej antény, prenosný elektrický ohrievač.
- musia byť splnené podmienky uvedené v Osobitných dojednaniach o asistenčnej službe.
Cykloasistencia (limit 200 eur na poistnú udalosť, SR + 25km od hraníc):
- v rámci poistenia asistenčných služieb má poistený nárok na cykloasistenciu pre bicykle vo vlastníctve poisteného a členov spoločnej domácnosti (maximálne pre dve dospelé osoby a 4 deti do 18 rokov);
- pomôže v prípade nehody či poruchy bicykla, pri nedostatku energie elektrobicykla, v prípade defektu, ale aj v prípade zdravotných komplikácií.