Zdieľať

Prieskum spokojnosti klientov Union poisťovne, a.s. (4Q/2014)

Union poisťovňa, a.s. s cieľom zvyšovania kvality poskytovania svojich služieb, pripravila pre svojich klientov telefonický a elektronický prieskum spokojnosti. Prieskum prebieha v termíne od 27. 10. 2014 do 21. 12. 2014.

 

Union poisťovňa, a.s. s cieľom zvyšovania kvality poskytovania svojich služieb, pripravila pre svojich klientov telefonický a elektronický prieskum spokojnosti. Prieskum prebieha v termíne od 27. 10. 2014 do 21. 12. 2014.

Každý z klientov, zúčastnených na prieskume, po zodpovedaní jednoduchých otázok buď:

  1. telefonicky prostredníctvom telefonátu s pracovníkom zákazníckeho centra Union poisťovne, a.s.,
  2. elektronicky prostredníctvom vyplnenia dotazníka zasielaného emailom,

bude automaticky zaradený do žrebovania o vecné ceny (2krát skladací bicykel značky VOGUE 20″ a 3krát JABRA drive hands free set) v hodnote až 200,- eur.

Viac informácií o vyhlásenej súťaži a podmienkach priebehu súťaže sú uvedené v štatúte súťaže.

Ďakujeme všetkým zúčastneným klientom Union poisťovne, a.s., že svojimi odpoveďami pomáhajú zlepšovať kvalitu poskytovaných služieb.

Tím Union poisťovne, a.s.

Martina Harsanyiova

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.