Atoms/icons/24/grey/info-24
……………
Zdravotná poisťovňa v mobilnej aplikácií
Sťažnosti a alternatívne riešenie sporov

Sťažnosti na správnosť a kvalitu služieb Union poisťovne, a. s. a Union zdravotnej poisťovne, a. s. je možné podať písomnou formou prostredníctvom pošty alebo osobne na ktoromkoľvek jeho pracovisku alebo elektronicky prostredníctvom kontaktného formulára umiestneného na www.union.sk.

O výsledku vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť informovaná listom do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. V odôvodnených prípadoch je možné lehotu na prešetrenie a vybavenie sťažnosti predĺžiť, nie však na viac ako 60 kalendárnych dní; o dôvodoch neskoršieho vybavenia sťažnosti bude osoba podávajúca sťažnosť písomne informovaná. Viac informácií o spôsobe vybavovania sťažností je uvedených na www.union.sk/kontaktny-formular.

Ak klient, ktorým je spotrebiteľ (fyzická osoba), nie je spokojný s tým, ako Union poisťovňa, a.s. vybavila jeho sťažnosť alebo ak nedostal odpoveď v lehote na vybavenie sťažnosti, má možnosť riešiť vec mimosúdne a obrátiť sa na niektorý zo subjektov alternatívneho riešenia sporov:

Klienti sa podaním môžu obrátiť aj na Národnú banku Slovenska, odbor finančných spotrebiteľov, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava 1, na odkaze: https://regfap.nbs.sk/skusky/podanie, ktorá vykonáva dohľad nad poisťovňami na Slovensku. Tým nie je dotknuté ich právo obrátiť sa aj na všeobecný súd Slovenskej republiky.

Spotrebitelia (fyzické osoby), ktorý uzatvorili poistnú zmluvu na diaľku (online alebo prostredníctvom SMS) môžu podávať návrhy na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov aj prostredníctvom online platformy vyvinutej Európskou komisiou na základe nariadenia EP a Rady č. 524/2013 o riešení spotrebiteľských sporov online (ODR).

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.