Zdieľať

Spustili sme telefonickú linku určenú ľuďom z Ukrajiny

call centrum pre ľudí z Ukrajiny
Union ako prvá poisťovňa na Slovensku začala prevádzkovať ukrajinskú telefonickú informačnú linku.
call centrum pre ľudí z Ukrajiny

Či už ide o otázky spojené so zdravotným poistením na Slovensku alebo o pomoc s poistením motorového vozidla – tieto, a aj mnohé ďalšie podnety, budú môcť osoby z Ukrajiny, ktoré u nás našli útočisko pred vojnou, riešiť so zdravotnou, aj komerčnou poisťovňou Union vo svojom rodnom jazyku.

Union totiž ako prvá poisťovňa na Slovensku začala prevádzkovať ukrajinskú telefonickú informačnú linku.

„Volajúcim bude odpovedať náš nový ukrajinský kolega, ktorého sme zamestnali pre zvýšený dopyt podnetov od jeho krajanov. Veríme, že dokáže efektívne pomôcť vyriešiť dopyty, kde rečová bariéra mohla spôsobovať problémy. Predsa len, čo krajina, to iné pravidlá a predpisy a vyznať sa v nich nie je jednoduché,“ vysvetľuje Elena Májeková, členka predstavenstva poisťovne Union.

Telefónna linka s číslom 02/208 11 700 je bezplatná a pre záujemcov a záujemkyne dostupná v čase od 8:00 do 16:00 každý pracovný deň. Ak sa osvedčí, do budúcna je v pláne jej rozšírenie o ďalších kolegov.

 

Martina Harsanyiova

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.