V roku 2024 budeme zabezpečovať zdravotnú starostlivosť pre takmer 660-tisíc poistencov, čo znamená medziročný nárast v prepoisťovacej kampani o takmer 8 tisíc klientov.
„Sme veľmi radi, že náš poistný kmeň aj tento rok narástol a cítime veľký záväzok a odhodlanie pokračovať v zastrešovaní kvalitnej zdravotnej starostlivosti aj našim novým poistencom. Zároveň ďakujeme našim verným klientom za ich priazeň a veríme, že aj v novom roku pocítia spokojnosť s našimi službami, ktoré sa snažíme kontinuálne vylepšovať,“ konštatuje riaditeľ sekcie poistenia Union zdravotnej poisťovne Jozef Koma.
Výsledky prepoisťovacej kampane hodnotí pozitívne. „V našej zdravotnej poisťovni nemíňame obrovské sumy na marketingovú kampaň, poistencov sa naopak snažíme oslovovať našimi službami celý rok. Naše benefity vytvárame tak, aby pomohli zdraviu a zlepšili kvalitu života našich poistencov.“
Union v tejto súvislosti oznamuje viacero vylepšení služieb aj samotnej aplikácie, ktorá poistencom už dnes prináša komfort pri čerpaní benefitov, či prehľad o ich zdravotných záznamoch. V novom roku si poistenci pomocou nej budú môcť objednávať lieky priamo vo vybraných lekárňach po celom Slovensku, prístupný bude i prehľad benefitov či zliav u externých partnerov. Dôraz na prevenciu môžu poistenci cítiť už teraz v rozšírených možnostiach preventívnych prehliadok v ambulanciách všeobecných lekárov, gynekológov či urológov. K najznámejšiemu dentálnemu benefitu Unionu vo výške 150 eur ročne pribudol balíček zliav na produkty dentálnej hygieny až do výšky 150 eur, pričom stále platí, že určenú čiastku na ošetrenie u zubného lekára (vo výške 100 eur na zubné ošetrenie a 50 eur na dentálnu hygienu pre každého) je možné – na rozdiel od iných zdravotných poisťovní – čerpať naraz.
„Našich poistencov určite oslovujú aj iné benefity, ktoré pomáhajú najmä mladým rodinám. Či už ide o príspevok vo výške až 240 eur ročne na plienky či detské výživy alebo pomoc pôrodných asistentiek, Union zdravotná poisťovňa stále reflektuje na reálne potreby svojich poistencov. Na to sa viaže aj pozitívna spätná väzba, spomenieme napríklad len poistenku, ktorá vďaka nám v priebehu roka ušetrila na liekoch a dietetických potravinách až 600 eur. Jej diagnózu žiaľ zmeniť nemôžeme, vieme však jej a jej okoliu aspoň trošku uľahčiť situáciu našimi príspevkami a samozrejme zastrešovaním zdravotnej starostlivosti,“ vysvetľuje hovorkyňa Union zdravotnej poisťovne Kristína Baluchová.
Dodáva, že práve dostupnosť zdravotnej starostlivosti vníma Union ako prioritu a aj preto umožňuje svojim poistencom priamy kontakt s poisťovňou. „Ak naši poistenci a poistenky majú problém s objednaním sa u špecialistu či špecialistky, odporúčame im, aby nás neváhali kontaktovať, keďže v niektorých prípadoch ich vieme na vyšetrenie aj priamo objednať.“
Noví poistenci a poistenky by mali nové európske preukazy poistenca obdržať do konca tohto roka. Zmenu zdravotnej poisťovne je potrebné oznámiť svojmu zamestnávateľovi (najneskôr do 8. januára).