Union zdravotná poisťovňa, a. s., získala opätovne prvé miesto v kategórii Zdravotné poistenie. Po prvenstvách v rokoch 2007, 2008, 2009, 2010 a v roku 2012, sa tak Union zdravotná poisťovňa znovu ocitla na najvyššej priečke.
Komerčnú Union poisťovňu, a. s., ocenili 2. miestom v kategórii Cestovné poistenie za produkt Individuálne komplexné cestovné poistenie. Bronzová priečka jej patrí za Online úrazové poistenie Union Istota v kategórii Úrazové poistenie. Union poisťovňa získala aj prestížnu cenu Objav roka za svoj produkt Komplexne cestovné poistenie na Slovensku cez SMS. Kategória Objav roka predstavuje špeciálne ocenenie pre inovatívne a jedinečné produkty na slovenskom poistnom trhu. V tejto kategórii uspela Union poisťovňa s SMS poistením aj v roku 2006.
„Ocenenia v súťaži Zlatá minca sú pre nás motiváciou v ďalšej práci a zároveň je to pre nás záväzok prinášať do budúcna kvalitné a spoľahlivé produkty a služby pre našich klientov„, uviedol Peter Polakovič, člen predstavenstva a riaditeľ sekcie obchodu a marketingu Union poisťovne a Union zdravotnej poisťovne.
Zlatá minca je súťaž produktov bánk, poisťovní a iných finančných subjektov, rozdelených do 29 produktových kategórií a troch špeciálnych kategórií, ktorá zorientuje verejnosť v ponuke finančných produktov na Slovensku. O poradí v kategóriách rozhoduje odborná porota, ktorú tvoria finanční odborníci, ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, spravodajských agentúr, ekonomických serverov, finančných sprostredkovateľov (agentov a poradcov), profesijných asociácií, spotrebiteľských združení, médií a spoločnosti realizujúce prieskum trhu a tento rok mala 67 členov.