Čakaniu v rade na pobočkách definitívne odzvonilo. V rámci skvalitňovania služieb si poistenci Union zdravotnej poisťovne môžu termín a presný čas návštevy pobočky objednať online.
Poistenec si môže svoj termín na pobočke rezervovať jednoducho prostredníctvom webovej stránky . Do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky.
„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla Elena Májeková, členka predstavenstva Unionu. Ako ďalej doplnila prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu.
Online objednávanie na termín na pobočku môžu poistenci využívať v siedmych najväčších pobočkách po celom Slovensku a to v Banskej Bystrici, Bratislave, Košiciach, Nitre, Poprade, Prešove a Žiline.
O rezervovaní termínu je poistenec informovaný prostredníctvom SMS, a rovnako tak dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť maximálne 2 hodiny pred rezerváciou.