Zdieľať

Zdravá duša #61: Anhedónia

ZD_61
Vypočujte si 61. diel podcastu Zdravá duša, v ktorom sa venujeme anhedónii.
ZD_61

Podcast Zdravá duša je náš ďalší podcast, ktorý je zameraný na témy týkajúce sa duševného zdravia. Okrem toho prinášame podcast Zdravé reči, ktorý patrí v kategórii zdravie a fitness medzi najpočúvanejšie na Slovensku a v celosvetovom rebríčku je dokonca v prvej stovke. Ako prvá zdravotná poisťovňa prinášame už druhý vlastný podcast.

Každý mesiac vám prinášame nové diely podcastu Zdravá duša. Spolu s odborným hosťom vám ľudskou rečou približujeme aktuálne témy týkajúce sa duševného zdravia.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Stratili ste záujem zažívať radosť alebo potešenie z bežných vecí? Pociťujete nechuť vykonávať činnosti, ktoré vám predtým robili radosť? Všetko sú to príznaky anhedónie.

Aký je rozdiel medzi bežným pocitom smútku a anhedóniou či ako postupovať, keď zistíte, že sa s vami niečo deje objasňuje psychiatrička a psychoterapeutka doktorka Natália Kaščáková.

Dozviete sa aj to:

Na liečbu psychických ochorení máte nárok z verejného zdravotného poistenia

Máme zazmluvnené stovky psychiatrických a psychologických ambulancií po celom Slovensku. Pomôžeme vám vyhľadať odbornú psychologickú alebo psychiatrickú pomoc.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 61. dielu podcastu Zdravá duša o Anhedónii kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu. 

Regina Juhásová

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.