Zdieľať

Zdravé reči #122: Zdravý pacient

ZR_122 - Zdravý pacient
Vypočujte si 122. diel nášho podcastu Zdravé reči, v ktorom sa venujeme praktickým veciam, ktoré súvisia s poskytnutím zdravotnej starostlivosti.
ZR_122 - Zdravý pacient

Náš podcast Zdravé reči patrí v kategórii zdravie a fitness medzi najpočúvanejšie na Slovensku a v celosvetovom rebríčku je dokonca v prvej stovke. Vlastný podcast sme priniesli ako prvá zdravotná poisťovňa.

Každý týždeň vám prinášame nový diel podcastu Zdravé reči. Spolu s odborným hosťom vám ľudskou rečou približujeme aktuálne zdravotné témy.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Návšteva lekára dnes vyzerá inak ako v minulosti. Pacient sa pri vstupe do ambulancie musí preukázať kartičkou poistenca alebo občianskym preukazom. Týmto preukázaním sa chráni nielen seba ale aj lekára pred prípadnou zámenou pacientov, napr. s rovnakým menom a tým aj zámenou ich zdravotných údajov. Vďaka prebiehajúcej digitalizácii písomnej kartotéky do elektronickej je výmena informácií o pacientovi jednoduchšia. Aby sa pacient cítil príjemnejšie je vhodné požiadavky naňho komunikovať už v čakárni, rôznymi komunikačnými kanálmi.

Vypočujte si náš podcast a dozviete sa:

Všetky dôležité informácie o návšteve lekára nám prezradili JUDr. Ivan Humeník, PhD. z advokátskej kancelárie h&h partnerts a taktiež projektový manažér Mgr. Pavol Boka z Komory pre medicínske právo – MEDIUS.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 122. dielu podcastu Zdravé reči o všetkom, čo súvisí s poskytnutím zdravotnej starostlivosti kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu. 

Adela Kumorová

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.