Zdieľať

Zdravé reči #124: Migrény

ZR_124 - Migrény
Vypočujte si 124. diel nášho podcastu Zdravé reči, v ktorom sa venujeme bolesti hlavy a migrénam.
ZR_124 - Migrény

Náš podcast Zdravé reči patrí v kategórii zdravie a fitness medzi najpočúvanejšie na Slovensku a v celosvetovom rebríčku je dokonca v prvej stovke. Vlastný podcast sme priniesli ako prvá zdravotná poisťovňa.

Každý týždeň vám prinášame nový diel podcastu Zdravé reči. Spolu s odborným hosťom vám ľudskou rečou približujeme aktuálne zdravotné témy.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Migréna či bolesť hlavy nám dokáže výrazne skomplikovať život, nedokážeme sa pri nej sústrediť, sme paralyzovaní. Stáva sa, že bolesť nedokážeme zmierniť a sme nútení vyhľadať lekársku pomoc.

Bolesti hlavy môžu byť podmienené iným ochorením, prípadne úrazom. Sú však aj bolesti, ktoré nie sú sprevádzané žiadnym ochorením. Preto je dôležitá návšteva odborníka a správna diagnostika príčin bolesti hlavy. Zvláštnosťou je, že sa bolesti hlavy častejšie vyskytujú u mužov ako u žien.

Vypočujte si náš podcast a dozviete sa:

Na otázky nám odpovedali neurologičky MUDr. Terézia Macková a MUDr. Mária Petrincová zo súkromného zariadenia SZC Hippokrates.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 124. dielu podcastu Zdravé reči o migrénach, kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu.

Adela Kumorová

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.