Zdieľať

Zdravé reči #153: Bolestivá menštruácia

ZR_153-9
Vypočujte si 153. diel nášho podcastu Zdravé reči, v ktorom sa venujeme bolestivej menštruácii.
ZR_153-9

Náš podcast Zdravé reči patrí v kategórii zdravie a fitness medzi najpočúvanejšie na Slovensku a v celosvetovom rebríčku je dokonca v prvej stovke. Vlastný podcast sme priniesli ako prvá zdravotná poisťovňa.

Každý týždeň vám prinášame nový diel podcastu Zdravé reči. Spolu s odborným hosťom vám ľudskou rečou približujeme aktuálne zdravotné témy.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Bolestivá menštruácia je častým problémom mnohých žien. Aké sú príčiny silného krvácania a bolestí? Je bolesť vnímaná ako normálny sprievodný jav menštruácie? 

Čo je ešte v norme a kedy treba konzultovať silnú menštruáciu s gynologičkou či gynekológom? Prečo sú dôležité preventívne prehliadky  na gynekológii porozprávala gynekologička Petra Straková.

Dozviete sa aj:

0
Príspevok

Spolu vám prispejeme až 1 200 eur na úkony súvisiace s asistovanou reprodukciou. Ako prvá zdravotná poisťovňa uhrádzame výkony v rámci liečby neplodnosti, ktoré ste si museli doteraz financovať z vlastných zdrojov.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 153. dielu podcastu Zdravé reči o bolestivej menštruácii, kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu. 

Regina Juhásová

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.