Zdieľať

Zdravý rozum #4: O cestovaní s Annou Onderkovou

podcast Zdravý rozum o cestovaní
Vypočujte si 4. diel nášho nového podcastu, v ktorom sa tentokrát zhovárame o cestovaní, cestovnom poistení a mnohých praktických radách na cesty.
podcast Zdravý rozum o cestovaní

Naše úspešné podcasty Zdravé reči a Zdravá duša rozširujeme o ďalší, informáciami nabitý podcast Zdravý rozum. Zameriavame sa v ňom na vzdelávanie v oblasti finančnej aj právnej gramotnosti, čím chceme meniť vaše životy k lepšiemu a uľahčiť vám riešenie rôznych situácií, ktoré život prináša.

Každý mesiac vám spolu s odborným hosťom ľudskou rečou približujeme aktuálne témy z oblasti financií či práva.

Čo sa dozviete v tomto diele?

S cestovateľkou a novinárkou Annou Onderkovou sme sa zhovárali o tom, aké dôležité je mať  uzatvorené cestovné poistenie, ktoré krajiny rada navštevuje, či má ako digitálna nomádka pri práci pošas cestovania syndróm FOMO (Fear Of Missing Out) a spomenula aj množstvo užitočných tipov a trikov, ktoré sa vám pred cestou alebo aj počas vašich dobrodružných výprav môžu zísť.
Dozviete sa aj o:

Atoms/icons/80/grey-red/hory-80

Cestujte poistení doma aj v zahraničí.

Cestovné poistenie si u nás vyskladáte podľa seba. Pribaľte si poistenie batožiny, úrazu, zodpovednosti za škodu a iné. Rýchlo a jednoducho online

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 4. dielu podcastu Zdravý rozum o cestovaní a cestovnom poistení, kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu. 

Martina Harsanyiova

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.