Zdieľať

Zdravý rozum #7: Rozvody

ZRO_7-9
Vypočujte si 7. diel nášho nového podcastu Zdravý rozum, v ktorom sa venujeme rozvodom.
ZRO_7-9

Naše úspešné podcasty Zdravé reči a Zdravá duša rozširujeme o ďalší, informáciami nabitý podcast Zdravý rozum. Zameriavame sa v ňom na vzdelávanie v oblasti finančnej aj právnej gramotnosti, čím chceme meniť vaše životy k lepšiemu a uľahčiť vám riešenie rôznych situácií, ktoré život prináša.

Každý mesiac vám spolu s odborným hosťovstvom ľudskou rečou približujeme aktuálne témy z oblasti financií či práva.

Čo sa dozviete v tomto diele?

Rozvodové konania neprebiehajú vždy  ľahko. 

Ako čo najbezbolestnejšie a najefektívnejšie zvládnuť rozvod nám vysvetľuje v podscate advokátka Kristína Absolonová z advokátskej kancelárie Absolonová Kornhauser.

Dozviete sa napríklad aj:

Na liečbu psychických ochorení máte nárok z verejného zdravotného poistenia

Máme zazmluvnené stovky psychiatrických a psychologických ambulancií po celom Slovensku. Pomôžeme vám vyhľadať odbornú psychologickú alebo psychiatrickú pomoc.

Počúvajte vo vašej obľúbenej aplikácii

Pre vypočutie 7. dielu podcastu Zdravý rozum o rozvodoch kliknite na vašu obľúbenú podcastovú aplikáciu. 

Regina Juhásová

CESTUJTE S NAJLEPŠÍM POISTENÍM UNIONU

Som Angie, váš nový anjel strážny. Letím k vám s najlepším cestovným poistením Unionu. Odteraz cestujete pod mojimi krídlami.

VYHRAJTE iPHONE 14 A 115 ĎALŠÍCH CIEN

Aktualizujte si svoje kontaktné údaje a potvrďte marketingový súhlas. Ste v hre o:

  • iPhone 14;
  • dovolenové poukážky v hodnote 285 eur;
  • 20 eur do kníkupectva Martinus. 

Naše ambície v oblasti vedenia spoločnosti

Vykonávať naše podnikanie v transparentným a udržateľným spôsobom

  • Udržateľné investície a obchodné operácie.
  • Voľba obchodných partnerov, ktorí tiež kladú dôraz na udržateľnosť.
  • Prevádzkovať naše podnikanie transparentným a udržateľným spôsobom.
  • Chrániť informácie a dáta našich klientov a partnerov pred ich zneužitím tým, že zabezpečujeme bezpečnosť našich digitálnych riešení a služieb.
  • Budovať otvorenú, inovatívnu a etickú korporátnu kultúru.
  • Prevencia a odhaľovanie korupcie a úplatkárstva prostredníctvom školeného interného tímu.
  • Vyžadovanie tohto prístupu aj od partnerov formou zmluvných dojednaní.